mandag 6. februar 2012

Ny tittel - Designer :) Hjeeelp skummelt men så spennende likevel :)

Jeg har nå fått æren av å være med i designteamet til Kreative hender . Så fantastisk morro.
Har her brukt et par av stemplene derfra. Bilettstempelet og mannestempelet.Whimsy stempelet fargelagte jeg når meg og søstera mi var til Lyngdal Bok og Media og satt der og fargelagte på tirsdagskvelden. Fikk med oss inspirasjon fra alt det fine alle lagde.
. Begge motivene under er fargelagt med promarkerne. Det første kortet har er ganske stort i forhold til et vanlig 15 x 15 og littegrann 3 D. Helgen har slett ikke blitt så effektiv som jeg hadde håpt men jeg har kost meg med familien min og det er jo kjempeviktig :) 

Til en 20 åring som er rake motsetningen til denne damen her :)

Tonet ned den hvite bakgrunnen i stempelet med tusj.
Et kort til en litt stilig mann kanskje :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar