torsdag 23. februar 2012

Knekkebrødblandinger

Har hentet et par Norgesglass til fra kjelleren og fått laget opp noen flere knekkebrødblandinger . Skal sende de bortover til Gitte på Kreative Hender så hun kan stille de ut i butikken sin sånn at folk kan se de. Mulig det er en del der ute som har Norgesglass eller noe annet gøyalt stående rundt i diverse kjellere og boder som enkelt kan pyntes og nytes.
Har også laget meg et nytt system på diesene mine sånn at jeg har oversikten over de.
3 forskjellige glass/flasker med knekkebrødblanding. I det store glasset er det nok til 3 stekebrett, og i de andre er det nok til 2 .

Sett litt fra siden - ganske dekorativt med korn egentlig.

Det største glasset med 3D motiv og tekststempel fra Kreative Hender.

Glass nummer 2.
Tekststempel fra Kreative Hender. Damen har jeg fargelagt med promarkertusjene mine.

Det tredje er en saftflaske jeg har kjøpt på Mekk. Motivet er et stempel fra Kreative Hender som jeg har tusjet med Promarker

 Nå har jeg oversikt over diesene mine hele tiden og slipper å lete etter det jeg vil bruke. Har brukt magnettape og magnetplater til å henge de  på og deretter opp på en gardinstang.
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar