onsdag 8. februar 2012

Litt nostalgi

Jeg bor ikke  i hula mi hele tiden så her er litt avledning fra korta mine. Jeg er glad i gamle ting men også i farger. Det enkle er ofte det beste og trenger ikke alltid koste så mye. Da vi bor noen stykker her og ikkje minst 4 hunder og 3 katter som går og valser så må også tingene "brukes". Her i huset har vi faktisk 3 stuer - (og 3 soverom). Rart - men alle 3  stuene blir brukt. Så derfor vil jeg vise pynten på bordene. Det skal også sies at vi driver med sau her på gården :)

Veronica - kjæresten til sønnen min reiste med noen tomme bokser ei helg og kom igjen med de ferdig dekorert - Med sauer og sommerfugler som jeg er så glad i.

Med et fat jeg fant i kjelleren, en sau fra samlingen til Geir og en bjølle fra Hardanger som mamma har hatt ble det et fint lysfat som jeg er kjempeglad i 

Enda et gammelt fat fra kjelleren blandet med litt nyere ting

Et lysfat til

Et panelgardin kjøpt på salg gjør susen som duk på bordet

Kjøkkenbordet. Hvit duk under og gjennomsiktig voksduk med sommerfuglermotiv over. Da kan vi bruke de gamle dukene vi er så redde for til hele tiden og nyte synet av de :)
post signature

1 kommentar:

  1. Hei så flotte bilder.
    må si jeg er misunt på "hula" de,hehe.

    Nå er pakka de snart på vei,skal snart på posten,og igjen takk for handlen.
    legger meg til som følger,klemmer hege

    SvarSlett