torsdag 12. april 2012

Tusjestopp pålagt av: meg selv

Nå har jeg vært streng med meg selv og sagt: Hør nå her - ikkje meir fargelegging før du få gjort det du egentlig skal...Bestillingene på bordkort og diverse til konfirmasjonene...de nærmer seg faktisk..
Men har jo fargelagt litt innen det da.. Min niese Monica er forlovet med et kjempetalent i tegning.. De tre første motiva her har han tegnet..Disse selger han digitalt så det er bare å ta kontakt...han har masse fint:)
Må jo ver et topp motiv til konfirmasjonene som er i anmarsj:)
Tor Erik Sprækenhus digi

Og her har vi også en snerten snelle :)
Tor Erik digi

Det er sååå vittig med denne snuppa her - ho er bare så lik dattera mi Gura i en viss alder - med caps og det hele...og litt guttejente
Tor Erik digi

Denne søtnosen er fra Lilli Solstad som også selger digi som hun tegner selv

Cool lady - Lillidigi
Søte sommerjenta - Lillidigi

Tøffa  med gitar..også Lillidigi


post signature

1 kommentar:

  1. Åhh herre jemini så mye fint du har laget, kortene er fabelaktig flott fargelagt. Her er det mye inspirasjon å hente, har lagt meg til som følger. Da kan jeg se hva du lager fram i tiden. Du er hjertelig velkommen innom min blogg, liker å få kommentarer jeg. Ha en fin dag ;-)

    SvarSlett