fredag 27. april 2012

Littegrann nytt :)

Ei lita stund siden nå..men tittei her er jeg :) Holder jo på med diverse hele veien om enn ikke like aktiv heile tiden... og alt kan heller ikke publiseres enda... Men vi designere på Kreative Hender har nå fått egen utfordringsblogg. Hjertlig velkommen inn der med alle flotte bidrag.. Det kan bli utrolig morsomt framover.. Det bobler litt over med ideer inni hodet mitt for tiden.. Håper at de kan komme ut i verden også og ikke bare kapsles inne :) Har også mange baller i lufta.. Men små ting tar lang tid - hmf. Driver litt med noe oppussing av gamle møbler (bilder kommer etterhvert).
Men her er noen bilder av mitt senere arbeide. Og Dattera mi Gura seff..
Denne flørtete, mystiske herremannen fra Vampire Diaries har Gura tegnet og deretter har jeg fargelagt han med promarkerne mine :)

Her har leg laget bordkort til et tvillingpar som skal konfirmeres - og de er jaktinteresserte. Så da satte jeg eCraften min i sving med å kutte ut elger etter at jeg hadde funnet noen elgebilder på nettet--------.....(har altså fått lov å vise disse ;) )

Her står elgene i kø...

Har også dekorert hver sin bok til konfirmantene som de kan skrive opp hva de får til konfirmasjonen o.l.

Det går i jakt her også...med litt barndomsbilder:)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar