torsdag 22. mars 2012

Nytt fra huleboeren - hatt besøk igjen

Litt nytt har det blitt innimellom. Hatt besøk av Mia,Ida og mitt eldste barnebarn Fredrik i hula. Der laga vi bursdagskort og kosa oss.
Jeg er inne i en tusjeperiode med Promarkerne mine. Har noen andre bordkortprosjekter og no konfirmasjonsgreier og som jeg suller med.
Mia (nærmest) Ida og Fredrik . Han fikk prøvd seg å scrappe for første gang .

Fredrik sitt resultat - flinke gutten

Inni kortet hans

Mia sitt flotte kort til en veninne :)
(sorry for at bildene er så små)

Inni Mia sitt kort
Her har jeg brukt aluminiumstape fra biltema og preget også tusjet etterpå

Guttekonfirmantkort med Lilli motiv :)

Enda et Lillimotiv

Og ett til . Er visst hekta på disse motiva nå for tiden :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar