søndag 8. januar 2012

Første helg i det nye året :)


Denne helga har blitt brukt flittig til litt av hvert her hjemme. Tur med hundene er en selvfølge. Vi har prøvd ut den nye sjokoladefontenen som Gura fikk til jul - og det var en suksess for store og små ....nam nam
Har  hatt  besøk av mine to herlige barnebarn Fredrik og Linneah. Det er allitid like koselig. I går kveld satt meg og Geir og spiste bamsechips,og såg på Twilight - New Moon.
Åsså fikk jeg for øre noen positive ord om kortane mine og da ble jeg så innbildsk at jeg laga noen stykker til i fyr og flamme :) 

 Fredrik og Gura satt her ei stund og kosa seg.

Godjenta Linneah - alltid like blid

 Litt gammeldags

 Måtte prøve den nye ostekluten min


 Litt rosa og litt bling


 Pion Design sine "manne"papir


 Dette er også fra Pion Design - Geniale........ Liker myyye
Og med mitt egenproduserte tekststempel...:)

Pynta denne fine boksa med serviett og mitt personlige stempel. Den er fin å ha noen kort i her hjemme :)
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar