mandag 12. mars 2012

Tusjing og atter tusjing :)

Se disse flotte motivene. Jeg er med i en gruppe på Facebook der det mye dreier seg om diverse tusjing og farging. Og der inne kom jeg over disse veldig flotte motivene som En dame ved navn Lilli Solstad har tegnet. De er såå utrolig givende å fargelegge.....sitter i mange, mange timer og glemmer alt som heter tid og sted :) Har selv en datter som har fått det berømte tegnegenet og jeg er inne i "forhandlinger" med henne om å tegne noen motiver som jeg kan tusje ....  Men jeg invistere nok i noen flere Lillidigi om ikke altfor lenge tenker jeg ;)
Alisha. Det første av Lilli`s digi jeg tusjet

Ble veldig fornøyd når Alisha fikk seg mann: Eirik

En annen Alishautgave

...som også måtte ha seg ein Eirikmann

La meg få presentere Rosa :) Hun bidrar jeg med i en lilla/grønn utfordring

Og sist men ikke minst - Fay
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar