søndag 10. juli 2011

Mitt dårlig-ver-prosjekt;)

Dette er mitt bidrag til : 
Utfordring # 12
Bruk av Punch/Dies











post signature.            
                Etter ein tur med hundene i øs pøs regn i går gikk turen strake veien opp på loftet i hula mi. Det eneste fornuftige eg kunne finne på i dette "flotte" sommerveret. Der fekk eg redigert, styra og pynta ei ny eksplosjonsboks som eg har laga for ei veninne.


                                                                                                                        
      
 



2 kommentarer:

  1. åh.... hvor er den dog bare super super flot

    10000 tak for at du deltager på card and scraps udfordring

    klemmmmm

    SvarSlett
  2. Nydelig eksplosjonsboks!

    Tusen takk for at du deltar å Card and Scraps utfordring.

    SvarSlett